Eerste Nieuwsbrief van Stichting Koningshof
maart 2019

Het is al weer enige tijd geleden dat de informatieavond over  wonen voor ouderen in Beetsterzwaag heeft plaatsgevonden. De opkomst was overweldigend en………………

Tweede Nieuwsbrief van Stichting Koningshof
november 2019

In onze eerste brief hebben wij u geïnformeerd over onze activiteiten en hebben u toegezegd dat wij u in oktober/november opnieuw zouden…………………………..

Oud en zelfstandig in 2030, een reisadvies

Advies van de Commissie Toekomst zorg thuiswonende ouderen over wat er nodig is om de zorg voor thuiswonende ouderen ook in de toekomst op peil te houden.

Samenvatting van het rapport…..

Volledige rapport….

Gemeenten hinderen bouw seniorenwoningen

Diverse gemeenten frustreren de bouw van seniorenwoningen. Zij stellen geen betaalbare grond beschikbaar maar verkopen die aan de hoogste bieder. Ouderen die met elkaar seniorenwoningen willen bouwen, lopen vast in procedures rondom bestemmingsplannen, bouwvergunningen en financiering. Hierdoor neemt het tekort aan seniorenwoningen nog verder toe.

Door de onderstaande link te kopiëren en in uw browser te plakken kunt u het filmpje raadplegen.

Derde Nieuwsbrief van Stichting Koningshof
februari 2020
Met deze nieuwsbrief willen wij u niet alleen opnieuw informeren over de stappen welke inmiddels door het bestuur zijn gezet, maar…………..
Vierde Nieuwsbrief van Stichting Koningshof